Fest och alkohol

Nu har året 2015 redan passerat förbi. Jag som egentligen skulle använda denna blogg som en dagbok för att skriva ut mina känslor på. Men det sket ju sig efter någon vecka lol. Hursomhelt har det redan gått ett helt år och jag har fått ett och annat erfarenhet när det gäller bland annat fester och alkohol, i och med att jag fyllde 18 år i höstas. Jag har egentligen aldrig varit den personen som har gått på fester vilket har bidragit till att jag inte direkt blev bjuden på så många. Men år 2015 så ändrades det lite haha..  Minns iallafall en fest i sommras. Jag hade på mig min vinröda klänning från zara, mina ben var fortfarande bruna efter spanien resan och livet var på topp. Vi var i huddinge och killen som höll i festen hade en stor pool på verandan. När vi väl kom dit tyckte vi att det var ganska stelt. Vi kände knappt någon och den som vi kände var vår kompis ex sååå jaaa... vet inte varför vi var där men jaa vi hade kul tillslut. Vi bastade, badade, shotade, pratade, skrattade. En grym fest helt enkelt. 
Det var troligtvis den andra gången i mitt liv jag blev full. Sån tur har jag aldrig spytt på fyllan eller känt mig borta. Vilket jag är glad över. Har även upptäckt hur jag är som person när jag är full haha. Jag blir riktigt social och pratar konstant om allt. Min ögon blir dock väldigt röda. Men tycker det är skönt att jag blir social istället för aggresiv eller överdrivet kärleksfull...vilket jag kanske ändå behöver bli. lol. Är sååå oromantiskt som person. Heelt sjukt ändå. Ibland kan jag tro att jag är asexuell. Men det är en annan story. See u later!
 



Kom ihåg mig?