5 JANUARI 2015 KL 02:09

Har nu legat i sängen i cirka 2 timmars och har ändå inte lyckats sova. Har under denna tid funderat en hel del om livet, framtiden osv men det bästa av allt var att jag kom på grymmaste idean att antecka mina tankar och känslor i denna blogg(som absolut ingen vet någonting om). 
Under tiden jag har legat och filosoferat lyssnade jag på en jobbarpodd som faktiskt var riktigt bra. Tankarna som dök upp var lite stress och ångest konstigt nog. Men detta kan bero på att det är just det jag känner angående jobbet. Vetinte vad det riktigt beror på kanske den stressiga miljön eller mina arbetsledare. Vi får se om det blir bättre.
En annan sak jag har suttit och längtat efter är THAILAND resan. ASSÅ shiiit vad taggad jag är. Jag och jasmine har väntat i 2 år på att resa iväg och om endast 5 eller 6 veckor åker vi. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".Tänk er kristallblåa vattnet, vita stränderna, den  gudomliga maten och träffa alla släktingar. 
Det som gör denna resa extra speciell är att min allra bästa vän Isabelle ska följa med. Jag kan minnas våra långa konversationer om att resa till Thailand och även Spanien. En speciel minne är är i sommras då vi satt och pratade i timmar om att vi kanske skulle kunna resa tillsammans. En annan var när jag, isabelle och jasmine var och fotade i stan. Det slutade med att vi pratade om thailand och hur nice det är där och hur kul det skulle vara om Isabelle kunde följa med. OCH nu igger jag här i sängen och snart kommer drömmen att bli uppfyllld. 
 
Om vi ändå sitter och pratar om resor så ska vi troligtvis åka till SPANIEN ocksååå! Yeeey asså det kommer bli sjukt nicce där. Vi har planerat att resa under sommarlovet så jag är gryyymt jävla taggad assåå."Tapas,shopping, sol och bad" vad mer kan man begära liksoom. 
 
Hursomhelst var det detta jag hade i huvudet. Nu kanske jag förstår varför jag inte kan sova LOL. 
 
JUSTE en sak jag kom på just nu är att jag ska på dubbeldejt imorgon LOL. Asså jag ser det mer som ett häng med kompisar men de vill ju kalla det dejt så varför inte. 
Känner liksom inte att jag vill ha kärlek i livet just nu. Mer att jag vill utbredda min umgängetskrets mer osv. Jag vill inte att det ska vara för påtvingat utan mer naturligare. HAHA jag har typ värsta bilden på att det ska vara som värsta kärlekshitorian men jaa man vill ju att sin första kärlek ska vara bra ellerhur?? HUR nice skulle inte det vara att träffa en Australenare i Thailand?? Sedan på mitt sabbatsår åker jag ner dit och delar lägenhet med honom. Det skulle ju va rena drömmen. Får väl hoppas att det går i uppfyllelse hheehe. Oj nu får jag avrunda lite... 
Men det känns så skönt att få skriva av mig. Har haft så jäkla mycket i huvudet och har märkt att detta funkar för mig. Lite roligt att läsa om detta senare. AJA hejsan svejsan!



Kom ihåg mig?