FRÅGOR OCH SVAR!

Har fått en massa frågor när jag har varit borta så nu tänkte jag passa på att svara på några av dom :)

Hur lång är du?
Svar: Hmm.. Vet inte riktigt men ungefär 160 cm lång:)

Går du på en sport? isåfall vilken?
Svar: Fotboll!

Kommer du ifrån Sverige?
Svar: Ja, eller jag föddes här iaf.

Vem är din bäästa kompis? :D
Svar: Jag vet inte har inte direkt någon speciell men den som står mig närmast är nog Isabelle :D

Är du en fjortiis?
Svar: ehh? nej

Du är så hiimla sööt och du har så himla bra klädstil! Vem får du inspation av? :D
Svar: aww dsm♥ Jag får nog det av andra bloggare :D

Du är grym på FOTBOLL! Du går väl i vendelsö? Mötte dig och du var typ bäst i plan!!
Svar: Haha tack vad snäll du är!! Ja jag går i Vendelsö ik :D

Är du tsm med någon?
Hur många har du varit tsm med? :)
Svar: Nej det är jag tyvärr inte. Söker inte heller någon.
haha har inte räknat!

Vem är du tsm med? Såg dig kyssa någon i centrum förut!
Svar: Det var nog inte jag hehe..

Hur många syskon har du?
Svar: En syster som är ett år äldre än mig!

Vad har du för betyg?
Svar: Har inte fått mina än.




Kom ihåg mig?