JANUARI 2015 KL 23:00

Dröm.. Vad har jag för dröm. Vad vill jag efterstäda i livet. Det är mycket många vill göra men inte kan pågrund av flera olika anledningar. Jag har flera olika typer av drömmar, en orealistiskt dröm och en realistisk.  Jag kan börja med den orealistiska.. Jag vill att min familj ska bo i en mysig strand hus i Australien där jag ska bli surfingproffs och träffa en snygg surfare då vi bara ska chilla igenom livet och ha kul. Jag vill vara snyggare, smalare, finare tänder, större och mer coolare ögon, jag vill bli roligare, social, smartare allt på en gång. 
Vissa  av detta skulle jag kunna uppnå om jag tränar och verkligen försöker. Men det är svårt riktigt svårt.. 
Jag är inte perfekt, ingen är perfekt. Därför är denna dröm orealistisk och att det skulle vara fett random om min familj flyttade till Australien. 
Men om jag ska berätta om den realistiska drömmen. Det är att jag få hyfsat bra betyg och kommer in i en bra högskola. Att jag arbetar med något jag trivs med. Att jag träffar en kille som jag älskar av hela mitt hjärta och som känner detsamma till mig. Jag utvecklas som person och lär känna flera oika människor. Att jag reser en hel del och lever livet fullt ut. Detta är min dröm. detta är mitt mål. Detta vill jag uppnå i livet. Finns fler saker som att gifta mig, skaffa barn och barnbarn osv osv. Men detta är drömmen jag vill uppnå inom 10 år. 
Hur nice skulle inte det vara.
 
Kärlek som jag även nämnde i texten är något jag är riktigt nyfiken på och vill uppleva. Jag vill verkligen känna känslan att jag älskar någon och att någon älskar mig. Jo visst få jag detta från min familj men det är annorlundare med en kille. Jag vill ha någon att skratta med, uppleva glädje, gråt, bråk, bra stunder, dåliga stunder med. Jag harr upplevt en slags kärlek. Jag gillade en person väldigt ycket som gillade en annan person :( 
Jag tror att jag inte är redo. Att jag behöver mer tid att växa upp. Jag behöver bara sluta tänka på detta så kommer det upp någon gång. 
 
AJa det var allt för idag... 
 



Kom ihåg mig?