ATT ÄLSKA

 
Att kolla på denna bild får mig att försvinna iväg i mina tankar där jag fantiserar om hur det är att älska och bli älskad. Att känna glädje, lycka, förvirring,ilska, sorg, skratt alltså helt enkelt vara kär,eller det är det jag har föreställt mig. 
Jag vet hur det är att bli älskad och älska någon då jag har en underbar familj som ger mig så mycket kärlek. Men jag har aldrig känt den känslan med exempelvis en kille. Jag har aldrig fått den så kallade varma och pirriga känslan i kroppen och känslan att just han tycker om mig. Vissa må säkert tro att jag är lebb men nej det är jag inte, iallafall vad jag känner just nu. Jag kan lätt sitta om kvällarna och fantisera om att det är han och jag mot världen. Men just nu har jag inte träffan honom eller kommer jag någonsin göra det. 
Jag som säkert många andra ungdomar är väldigt nyfikna på just detta. Då folk beskriver det som det allra bästa som finns och även det värsta. På alla kärleksfilmer får man känslan av hopp, att någondag är det jag som står där i hennes fotspår tyyp.. Okej all kärlek är inte som i film eller sagor men jag tror och hoppas att man känner minst lika mycket eller mer känslor än vad filmer förmedlar. 
 
Den kille som jag fastnar mest för är killar med fina ögon. Alltså lite intensiva ögon som man inte kan sluta kolla på. Jag har mött många människor med just detta och direkt blir jag lite varm i kroppen. Jag vet jag känner inte personen men jag attraherar mig till detta. En annan grej som jag gillar är humor. Jag vill att han och jag ska kunna ha kul med varandra och bara njuta av varandras sällskap. Sedan finns det flera till men just detta är det jag verkligen gillar.
Får väl se om jag någonsin kommer träffa min första kärlek. När, vart, hur eller om är ju frågorna som irar omkring i huvudet. Vi får väl se hur det blir med det.. Puss och kram
 



Kom ihåg mig?