Jane Eyre

kollade precis på filmen Jane Eyre som jag dessutom håller på läsa. Måste säga att filmen verligen berörde mig på flera olika sätt. Den var verkligen så mystisk, romantiskt och spännande. En sådan kärlek vill jag också ha som i denna film/bok. Om jag ska erkänna tyckte jag boken var väldigt långtåkig i början. Men den är verkligen så himla mycket bättre senare. 
Efter jag har kollat på sådana filmer som denna drömmer jag om en stark kärlek som de hade. Att innsidan gjorde den yttre fin. Ni fattar säkert nada om vad jag pratar om men ja.. Hur som helst hoppas jag att jag träffar mr right. Jag vill verkligen hitta kärleken, eller känna mig älskad. Jag vill kunna prata med någon om nätterna, jag vill kunna hålla om någon om nätterna. Jag är så nyfiken om just kärlek så jag nästan exploderar. Kommer detta någonsin hända mig?? 
 
ville bara skriva ut mig lite. Kram och puss. 



Kom ihåg mig?